DF5AS

37.990,- Kč
(započteno s DPH)
poptat produkt

Kompaktnější a o mnoho lehčí

Při zachování zdvihového objemu 138cm3 byl konvenční design motoru kompletně přepracován a zmenšen, aby bylo možno dosáhnout redukce hmotnosti motoru o 1.0kg (24.0kg*1). Lehčí motor má lepší jízdní vlastnosti.

Spolu s redukcí hmotnosti bylo integrováno madlo pro přenos motoru do jeho spodního krytu. Toto madlo je zaoblené a vyrobené tak, aby držení motoru bylo příjemnější. Zlepšené držení motoru dále vylepšuje jeho přenositelnost.

Vylepšená uživatelská přívětivost

Integrovaná palivová nádrž nad hlavou motoru a nový systém mazání dovolují transporta uložení motoru na třech stranách (levobok, pravobok a přední část) bez úniků oleje.

Protože je palivová nádrž umístěna přímo nad karbutárorem, dovoluje dodávku paliva okamžitě po nalití. Toto umožňuje motoru nastartovat ihned po naplnění palivem, dokonce po dlouhodobém uskladnění motoru. Tato vlastnost je klíčová pro uživatelskou přívětivost přenosného lodního motoru.

INOVATIVNÍ TECHNOLOGIE MOTORU DF5A

Nízká hmotnost

Kromě reinkarnovaného stylového vzhledu se nově navržené a vyvinuté Suzuki DF6A, DF5A a DF4A mohou pochlubit bezkonkurenční nízkou hmotností 24,0 kg (modely s délkou nohy S). Nižší hmotnost zlepšila přenosnost a také ovladatelnost.

Vyosený klikový hřídel

Umístění klikového hřídele mírně mimo osu válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je hladší pohyb pístu, který zlepšuje provozní efektivitu.

Tichý provoz

Nízká hladina hluku je výsledkem tlumiče, navrženého pro optimalizaci objemu a tvaru sání vzduchu. Ke snížení hladiny hluku přispívá i nová konstrukce vahadla a rovinné ložisko klikového hřídele. Změnili jsme také strukturu dílů souvisejících s vahadlem a odstranili jeho nadměrnou vůli. Kromě toho jsme změnili ložisko klikového hřídele z běžného kuličkového typu na rovinný typ.

Třísměrové uložení

Nové palivové a mazací systémy umožňují mimořádně pohodlné položení přívěsného motoru na kteroukoli ze tří stran (levoboku, pravoboku nebo přední části) bez obav o orientaci uložení.

Nový systém tiltu

Systém tiltu (naklápění motoru) u DF6A, DF5A a DF4A nabízí odlišné dráhy nahoru a dolů krátkého hnacího ramene ve srovnání s předchozími modely. Když je zvednutý, lze jej zaaretovat ve třech polohách. Když je spuštěn, lze jej plynule přesunout do nejnižší polohy bez aretace.

Nižší emise, efektivní provoz

Pokročilé čtyřtaktní technologie Suzuki zajišťují vysoce efektivní provoz a nižší emise. To umožňuje přívěsným motorům Suzuki splňovat některé z nejpřísnějších světových norem*3 včetně emisních norem EURO 1 (směrnice 94/25/ES ve znění směrnice 2003/44/ES)*4 a získat tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

*3: Shoda s emisními normami je specifická pro daný region.*4:Emisní normy EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanovené Evropským parlamentem a Radou.

Vynikající ovládání pínou

Snadná manipulace, která se těší velké oblibě. Další vylepšení píny úspěšně zmírnila vibrace přispívající k únavě a stresu přenášenému na ruku během provozu. DF6A, DF5A a DF4A vynikají zejména při zmírňování vibrací ve středním rozsahu otáček.

Snadný start po uložení

Protože integrovaná palivová nádrž a jednocestný ventil umožňují gravitační přívod paliva, lze motor nastartovat bez otevření krytu motoru, a to i po dlouhodobém skladování.

Vysoce spolehlivý mazací systém

Systém nuceného mazání u DF6A, DF5A a DF4A má přídavný olejový kanál k hornímu a dolnímu uložení klikového hřídele a ojnici. Přidání prvního olejového filtru** ve své třídě výrazně zvyšuje spolehlivost mazacího systému. Kromě toho nová poloha olejového okénka umožňuje vizuální kontrolu skutečného stavu mazání.

Vylepšená přenositelnost

Rukojeť integrovaná do spodního krytu byla zaoblená a usnadňuje držení. Přídavná rukojeť v přední části spodního krytu motoru umožňuje pohodlné přenášení přívěsného motoru oběma rukama.

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání své závěsné motory antikorozní úpravou speciálně vyvinutou společností Suzuki. Aplikuje se přímo na hliníkový povrch a maximalizuje vazbu mezi povrchovou úpravou a povrchem, čímž zvyšuje ochranu a odolnost dílů, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

PROMO VIDEO

Specifikace motoru SUZUKI  DF5AS

Model
DF5AS
SYSTÉM STARTOVÁNÍ
Ruční
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm
381
HMOTNOST kg *1
24
TYP MOTORU
OHV
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA
Karburátor
POČET VÁLCŮ
1
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3
138
VRTÁNÍ X ZDVIH mm
60.4 X 48
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
3.68
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm
4,750-5.750
ŘÍZENÍ
Pínou
SYTIČ
Manuální
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ Lit.
0.7
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE Lit.
Vestavěná 1.0
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ
Digitální CDI
ALTERNÁTOR
12V 5A (Volitelné jako příslušenství)
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Silentbloky
TRIMOVÁNÍ
Ruční trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
1.92:1
ŘAZENÍ
F-N-R
VÝFUK
Nad propellerem
VÝMĚR PROPELLERU (stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté o rozměru
6″-7″

*1: Suchá hmotnost: neobsahuje propeller a motorový olej
*2: Pro získání bližších informací o propelerech se, prosíme, informujte u svého dealera

Vzhled, barevné provedení a výbava závěsných lodních motorů se může lišit v závislosti na trhu, pro který jsou určeny
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
*Údaje výrobce

Poptejte si svůj motor SUZUKI  DF5AS

Zanechte nám své kontaktní údaje a my se Vám ozveme ohledně Vaší poptávky lodního motoru Suzuki DF5AS

Vaše poptávka byla odeslána. Brzy se Vám ozveme!
Děkujeme, že jste se obrátili na nás ohledně lodních motorů Suzuki.

Vaše údaje jsou pro nás důležité, abychom Vás mohli co nejlépe kontaktovat a poskytnout Vám informace týkající se Vaší poptávky. Zároveň Vám garantujeme, že Vaše údaje budou zpracovány v souladu se zákony o ochraně osobních údajů a nebudou poskytnuty žádným třetím stranám.
Oops! Something went wrong while submitting the form.