DF20AS

94.990,- Kč
(započteno s DPH)
poptat produkt

Nízká spotřeba

DF20A, 15A a 9,9B si drží světové prvenství – jsou prvními bezbateriovými čtyřtakty s elektronickým vstřikováním paliva v každé z jejich výkonových tříd. Pomocí zcela nových součástí systému vstřikování paliva navržených jako menší a lehčí než ty, které byly nalezeny v jakémkoli předchozím systému, se konstruktérům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtaktní motor ve třídě 14,7 kW (20 k)/11,0 kW (15 k). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki do jejich konstrukce poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu.

Systém Lean Burn

Čtyřtakty Suzuki jsou právem proslulé svou spotřebou paliva a technologií, která vám umožní jít dále za méně peněz.

Existují ve variantě s elektrickým tiltem

Kromě modelů DF20A/15A/9.9B zahrnuje řada přenosných motorů Suzuki také čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s pínou – DF20ATH a 15ATH.

Čistší, efektivnější provoz

Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se Směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC, a získalo tříhvězdičkové hodnocení od California Air. Rada pro zdroje (CARB).

Světově první závěsné motory 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k) / 7,3 kW (9,9 k) navržené s technologií Lean Burn a bezbateriovým vstřikováním paliva

Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System

Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.


Data použitá v grafech byla získána prostřednictvím vnitřního testování společnosti Suzuki za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, počasí atd.)

Systém vstřikování paliva nové generace

Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost.

Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru.

Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Modely s elektrickým tiltem

Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

Lehký & Kompaktní

Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita.

Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Easy Start Recoil Starter

Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání své závěsné motory antikorozní úpravou speciálně vyvinutou společností Suzuki. Aplikuje se přímo na hliníkový povrch a maximalizuje vazbu mezi povrchovou úpravou a povrchem, čímž zvyšuje ochranu a odolnost dílů, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Snadné použití

Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.

Specifikace motoru SUZUKI  DF20AS

Model
DF20AS
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm
381
SYSTÉM STARTOVÁNÍ
Ruční
HMOTNOST kg *1
44
TYP MOTORU
OHC
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA
Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ
2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3
327
VRTÁNÍ X ZDVIH mm
60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
14.7
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm
5,300-6,300
ŘÍZENÍ
Pínou
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l
1.0
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l
12
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ
Digitální CDI
ALTERNÁTOR
12V 6A
ZAVĚŠENÍ MOTORU
SILENTBLOKY
TRIMOVÁNÍ
Ruční Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
2.08:1
ŘAZENÍ
F-N-R
VÝFUK
Přes propeller
VÝMĚR PROPELLERU (stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté o rozměru
7″-12″

*1: Suchá hmotnost: neobsahuje propeller a motorový olej
*2: Pro získání bližších informací o propelerech se, prosíme, informujte u svého dealera

Vzhled, barevné provedení a výbava závěsných lodních motorů se může lišit v závislosti na trhu, pro který jsou určeny
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
*Údaje výrobce

Poptejte si svůj motor SUZUKI  DF20AS

Zanechte nám své kontaktní údaje a my se Vám ozveme ohledně Vaší poptávky lodního motoru Suzuki DF20AS

Vaše poptávka byla odeslána. Brzy se Vám ozveme!
Děkujeme, že jste se obrátili na nás ohledně lodních motorů Suzuki.

Vaše údaje jsou pro nás důležité, abychom Vás mohli co nejlépe kontaktovat a poskytnout Vám informace týkající se Vaší poptávky. Zároveň Vám garantujeme, že Vaše údaje budou zpracovány v souladu se zákony o ochraně osobních údajů a nebudou poskytnuty žádným třetím stranám.
Oops! Something went wrong while submitting the form.